DOVO lanceert eigen biertje
VoetbalVEENENDAAL Voetbalvereniging DOVO heeft afgelopen vrijdag zijn eigen biertje gelanceerd. Het gerstenat is geproduceerd door Heineken en ook Complementair uit Veenendaal werkt mee aan het concept. De opbrengst van de verkoop van de DOVO-biertjes is bestemd voor de realisatie van een nieuwe kantine.
De eerste flesjes van de ‘Limited edition’ DOVO bier zijn vrijdag overhandigd aan vrijwilliger Jan Tabak. ,,We zijn ontzettend trots op het uiteindelijke resultaat”, schrijft DOVO op de clubsite. Naast het produceren van de bierflesjes door Heineken hebben we gewerkt aan een mooi ontwerp van de verpakking en daardoor ook te zorgen dat het bierpakket een klassieke uitstraling en unieke smaakbeleving heeft voor iedereen die van DOVO houdt. Tenslotte zijn er diverse mensen geweest die ervoor hebben gezorgd dat er aan deze bierflesjes een uniek DOVO karakter is gegeven. Op dit moment wordt de bierverpakking geproduceerd en zorgen de medewerkers van Complementair, met veel enthousiasme en toewijding, de komende weken voor het inpakken en de handling van deze bierpakketten.”
Het zal niet bij deze ene ‘Limited edition’ blijven, volgens DOVO worden er nog minimaal twee edities van vergelijkbare bierpakketten door de voetbalvereniging DOVO geproduceerd. De bierpakketten kosten 14,95 euro per stuk en zijn te bestellen via fanshop@dovo.nl. De opbrengst is bestemd voor de realisatie van een nieuwe kantine.